کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع وانت مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر-نرخ کرایه وانت بار بین شهری مشهد-تعرفه کرایه وانت بار مشهد-محاسبه نرخ کرایه حمل بار وانت-نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر-نرخ کرایه ایسوزو خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط وانت از مشهد به قدس را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

اغلب ما امروزه تقریبا برای جابجایی بار و کالا و اثاثیه خود به شهرستان نیاز به دانستن نرخ کرایه ها پیدا کرده ایم، برای باربری بین شهری، وانت بار یکی از گزینه هایی میباشد که از بین وسایل حمل و نقل میتوان انتخاب کرد. تقریبا تمامی مردم برای حمل بارهای خود با یک جستجو در اینترنت و تماس تلفنی با باربری های محل خود ، بر اساس بررسی و استعلام قیمت از آن ها ، ارزانترین قیمت کرایه بار و یا بهترین کیفیت خدمات حمل بار و باربری را یافته و مشکل خود را در جابجایی اسباب و وسایل و حمل بار برطرف می نمایند .

اگر بتوانید باربری با قیمت مناسب و خدمات خوب پیدا کنید که با راهنمایی های آن ها بتوانید خودروهای مناسب و مطمئن با رانندگانی شایسته و قابل اعتماد را بیابید ، نگرانی های شما برای حمل هرگونه بار به شهرستان با صرف کمترین هزینه و وقت کاهش می یابد. در ادامه در خصوص نحوه کرایه وانت بار و نیسان بار بین شهری با شما صحبت خواهیم کرد.

کرایه نیسان و وانت بار شهرستان

در صورتی که محموله و بار ارسالی شما به شهرستان از حجم و ابعاد کمتر از یک کامیونت باشد کرایه نیسان یا وانت بار برای شهرستان میتواند گزینه مناسبی برای حمل بار شما به شهرستان باشد. خودروهای نیسان که برای ارسال بار به شهرستان استفاده میشوند مجهز به پتو و چادر برزنت ضد آب هستند و در صورتی که نیاز به نایلون حباب دار ضربه گیر جهت محافظت از بارتان باشد، توسط رانندگان ما تهیه می شود. اما چنانچه محموله شما جهت حمل بیشتر از ظرفیت بارگیری وانت نیسان باشد بهترین گزینه برای بارگیری خودروی کامیونت (خاور یا هیوندا) مسقف است.

مزایای حمل بار با نیسان به شهرستان

اصولا برای جابجایی بار برون شهری چنانچه محموله در حد متوسط از بارهای سنگین باشد از خودروهای وانت نیسان استفاده می شود. دلیل استقبال زیاد راننده ها و باربری های وانت بار برون شهری از وانت نیسان این است که این نوع خودرو از استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به وانت های دیگر برخوردار است . علاوه بر آن استهلاک نیسان نیز از وانت های دیگر کمتر است. در واقع وانت نیسان بیشتر یک خودروی قدرتی است و کمتر شاهد آن هستیم که با سرعت بالایی در جاده حرکت کند. از این رو دو مزیت نسبت به انواع وانت های دیگر دارد .

اولی اینکه با سرعت مطمئنه و استاندارد رانده می شود و درصد احتمالاتی از قبیل : تصادف و ایراد فنی ویا واژگونی آن در زمان حمل بار کمتر است .

دوم اینکه در صد بالایی از سفارشات در زمان تعیین شده قبلی به مقصد خود می رسند و درصد تاخیر در رسیدن به مقصد کمتر می شود و این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان و همچنین متصدیان باربری ها می شود که در نتیجه کیفیت بالای خدمات باربری را رقم می زند.

اما چه عواملی در تعیین نرخ حمل بار با نیسان و وانت بار به شهرستان موثر است و چه عواملی می توانند هزینه حمل بار با وانت و نیسان به شهرستان را افزایش و یا کاهش دهد ؟

عوامل متفاوتی در قیمت کرایه نیسان و وانت بار بین شهری تاثیرگذار است. از جمله شرایط آب و هوایی، فاصله مکانی بر حسب کیلومتر، نوع بار، روز و فصل و ایام خاص، شرایط جغرافیایی و وضعیت جاده ها، تعداد رانندگان، تعداد بار، بیانیه های مختلف سازمان راهداری و انجمن صنفی و … از جمله مواردی است که می تواند سبب افزایش یا کاهش قیمت کرایه نیسان و وانت بین شهری شود . در زیر به اختصار به تاثیر برخی از این عوامل مهم در تغییر نرخ کرایه ها می پردازیم :

1) تاثیر قیمت سوخت بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: خودروهای نیسان درسه نوع بنزینی، دیزلی، و دوگانه سوز تولید می شود . قیمت گازوئیل معمولا نوسان کمتری دارد. گاز هم به نسبت بنزین نوسان کمتر و قیمت ارزانتری دارد. اما بنزین با رشد شدید قیمت همراه بوده که این امر به دلیل اینکه اغلب خودروهای نیسان را خودروهای بنزینی تشکیل می دهند ، در نرخ کرایه وانت بار بین شهری تاثیر گذار است.

2) تاثیر مسافت بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بر حسب کیلومتر: نرخ کرایه نیسان بار و وانت بار بر حسب کیلومتر اندازه گیری می شود . به همین علت ، مسافت یکی از عوامل مهم و کلیدی در تعیین قیمت نرخ کرایه نیسان بین شهری دارد . مسافت عبارت است از مسیری که از محل بارگیری تا محل تخلیه بار وجود دارد . هرچه این مسافت در ارسال بار به شهرستان بیشتر باشد ، به نسبت ، کرایه نیسان و وانت بار نیز بیشتر می شود .

برای مثال اگر نرخ کرایه نیسان بین شهری از تهران به اصفهان بر حسب کیلومتر ، ۵۰۰ هزار تومان باشد ، نرخ کرایه وانت بار از تهران به مشهد با توجه به اینکه مسیر ، تقریبا دو برابر است ، دو برابر نمی شود . و این تفاوت قیمت بر اساس مسائل مختلفی شکل می گیرد .

ممکن است در یک مسیر هزار کیلومتری ، کرایه دو برابر شود . در یک مسیر هزار کیلومتری دیگر کرایه کمتر و یا بیشتر از دو برابر شود و این مسئله با توجه به شرایط جاده ، نوع مسیر ، تعداد راننده ، نوع بار و … محاسبه می شود . طبق نرخ اتحادیه باربری بین شهری وانت و محاسبه نرخ کرایه نیسان بر اساس کیلومتر ، باید مسافت بین مبدا و مقصد حمل بار ، در نرخ کرایه وانت بار ضرب شود . هرچند که هنوز این قانون به صورت قطعی اجرا نمی شود .

3) تاثیر وضعیت جاده ها بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: در شرایط خاص مثل اعیاد و مراسم مذهبی و باستانی ، ممکن است با تغییر تعرفه باربری مواجه شویم . در جاده های صعب العبور و کوهستانی نیز به علت سختی حمل بار و مصرف بیشتر سوخت و صرف زمان بیشتربرای تحویل بار، افزایش قیمت کرایه را خواهیم داشت . در روزهای قبل تعطیلات ، اواخر هفته ها ، تعطیلات ، برخی جاده ها مانند جاده های شمالی کشور ترافیک شدیدی دارند .

این موضوع باعث می شود گاهی برخی از جاده ها یک طرفه شود و رفت و آمد در آنها تقریبا غیر ممکن شود . اینر امر موجب تغییر مسیر حمل بارمیشود که عمدتا به دلیل طولانی تر شدن زمان ، هم تاخیر در زمان تحویل کالا اتفاق می فتد و هم نرخ کرایه نیسان بار ، افزایش پیدا می کند . برخی مواقع نیز شلوغی جاده ها به دلایل مختلفی مانند زلزله کرمانشاه و اتفاق ناگواری نظیر آن روی می دهد که باز هم منجر به ایجاد ترافیک های شدید در راه های منتهی به این استان ها می شود و هزینه حمل بار را در این مسیرها افزایش می دهد.

4) تاثیر نوع و ارزش بار یا کالا بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: نوع بار تاثیر زیادی در قیمت ارسال بار با نیسان به شهرستان ندارد . اما ارزش بار در تعیین قیمت بسیار مهم است . هرچه ارزش کالا بیشتر باشد ، به دلیل هزینه بیمه ای که به کالا تعلق می گیرد ، در نرخ کرایه تاثیرگذار است و آن را افزایش می دهد . به ازای هر یک میلیون بیمه ای که مشتری درخواست می کند ، مبلغ ۱۵۰۰ تومان به هزینه حمل بار با نیسان و وانت اضافه می شود .

5) تاثیر حجم، وزن و میزان بار بر نرخ کرایه نیسان و وانت بار بین شهری: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در نرخ کرایه وانت بار بین شهری ، حجم و وزن بار است .چنانچه حجم و وزن بار بالا باشد مثلا پیانو یا یخچال ساید بای ساید یا دستگاه های صنعتی ، هزینه حمل بار به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد . در زمان سفارش نوع و مقدار بارخود را به همراه وزن و حجم بار اعلام نمایید تا در زمان تعیین قیمت ، نرخ صحیح کرایه به شما اعلام شود.

6) تاثیر تعداد کارگران و بسته بندی وسایل و کالا بر هزینه کرایه نیسان بین شهری: از عوامل تاثیر گذار دیگر در نرخ کرایه وانت بار شهرستان میتوان به تعداد کارگر ها و دستمزد آن ها اشاره کرد . گاهی در هنگام ثبت سفارش ، مشتریان از شرکت می خواهند که برای آنها به همراه خودروی حمل بار ، تعدادی کارگر نیز بفرستند . در این حالت هزینه دستمزد کارگران به صورت نفر / ساعت محاسبه می شود . این هزینه مشخص و برای دو تا سه ساعت اول بارگیری است و اگر این زمان بیشتر شود ، هزینه دستمزد کارگران بیشتر خواهد شد .

7) تاثیر زمان بارگیری ، حمل و تخلیه بار بر نرخ کرایه نیسان و وانت بین شهری: اگر در زمان بارگیری و یا تخلیه بار ، راننده معطل شود ، این امر در نرخ حمل بار به شهرستان با نیسان و وانت بار موثر است. در حالت عادی هزینه ای که به مشتری در زمان استعلام قیمت اعلام می شود ، نرخ حمل بار از مبدا تا مقصد است و هزینه بیمه ، کارگر و تاخیر در بارگیری و تخلیه در آن لحاظ نشده است . به عنوان مثال حدود ۲ ساعت برای تاخیر در بارگیری و تخلیه زمان در نظر گرفته شده است . و اگر این زمان بیشتر شود ، هزینه اضافی در پی خواهد داشت . تغیر مسیرها به دلیل بسته بودن راه ها در زمان های خاص؛ ممکن است باعث افزایش هزینه باربری شود .

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار وانت از مشهد به قدس سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر-نرخ کرایه وانت بار بین شهری مشهد-تعرفه کرایه وانت بار مشهد-محاسبه نرخ کرایه حمل بار وانت-نرخ کرایه وانت بار بر اساس کیلومتر-نرخ کرایه ایسوزو را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،وانتاز مشهد به قدس،حمل بار از مشهد با وانت ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: